Sprawozdanie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „RATOWNIK GÓRNICZY” z siedzibą w Jaworznie przy ulicy Kraszewskiego 5 z przeprowadzonej zbiórki publicznej, zgodnie z decyzją nr 6, wydaną przez Prezydenta Miasta Jaworzna w dniu 22 marca 2012 roku.
- Miejsce prowadzenia zbiórki publicznej – miasto Jaworzno, teren marketu KAUFLAND przy ulicy Jana Matejki 27;
- Termin prowadzonej zbiórki publicznej – w dniach: 2, 3, 4 ,5, 6, 7, 27 kwietnia 2012 roku;
- Wolontariusze biorący udział w zbiórce publicznej – uczniowie Jaworznickich szkół tj. Gimnazjum nr 3, 4, 5, 6 oraz Liceum Ogólnokształcącego nr 1 i 3,
- Osoby odpowiedzialne za prawidłowy przebieg zbiórki publicznej (opiekunowie wolontariuszy) oraz za prawidłowe rozliczenie zbiórki publicznej – Członkowie Zarządu Fundacji;
- Kwota zebranych środków finansowych wyniosła 4 346,32 zł – efektem zbiórki były tylko i wyłącznie środki finansowe zbierane do puszek kwestarskich;
- Koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej wyniosły 384,02 zł – są to: koszty związane z wykupieniem polis NW dla wolontariuszy i opiekunów, koszty zakupu poczęstunku (wyżywienia) dla wolontariuszy oraz koszty zakupu ekologicznych opakowań (reklamówek) niezbędnych przy prowadzeniu tego typu zbiórki tzn. pomoc przy pakowaniu zakupów klientom marketu KAUFLAND;
- Zebrane środki po odliczeniu kosztów przeprowadzenia zbiórki publicznej tj. 3 962,30 zł zostały wykorzystane zgodnie z wydanym zezwoleniem: a) za kwotę 3 258,00 zł został zakupiony laptop TOSHIBA SATELLITE oraz mysz LOGITECH. Sprzęt ten został przekazany w nieodpłatne użytkowanie na podstawie umowy zawartej w dniu 8 czerwca 2012 roku osobie ze znacznym stopniem niepełnosprawności, aktywnej zawodowo zamieszkałej w Jaworznie. b) za kwotę 700,00 zł zostały wykupione zabiegi rehabilitacyjne osobie niepełnosprawnej po urazie kręgosłupa zamieszkałej w Jaworznie;
- Inne koszty związane z przeprowadzeniem zbiórki publicznej tj. prowizje i opłaty bankowe, materiały biurowe, opłaty za telefony, promocja i reklama, koszty dojazdu itp. zostały pokryte ze środków Fundacji, dzięki czemu nie obniżyły kwoty uzyskanej i przekazanej osobie wskazanej w zezwoleniu;
- Sprawozdanie zostało sporządzone i zatwierdzone przez Członków Zarządu Fundacji w dniu 17.06.2012 roku.
Sprawozdanie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „RATOWNIK GÓRNICZY” z siedzibą w Jaworznie przy ulicy Kraszewskiego 5 z przeprowadzonej zbiórki publicznej, zgodnie z decyzją nr 22, wydaną przez Prezydenta Miasta Jaworzna w dniu 26 listopada 2012 roku.
- Miejsce prowadzenia zbiórki publicznej – miasto Jaworzno, teren marketu KAUFLAND przy ulicy Jana Matejki 27.
- Termin prowadzonej zbiórki publicznej – w dniach: 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 27, 28, 29 grudnia 2012 roku.
- Wolontariusze biorący udział w zbiórce publicznej – uczniowie Jaworznickich szkół tj. Gimnazjum nr 3, 4, 5, 6 oraz Liceum Ogólnokształcącego nr 1 i 3.
- Osoby odpowiedzialne za prawidłowy przebieg zbiórki publicznej (opiekunowie wolontariuszy) oraz za prawidłowe rozliczenie zbiórki publicznej – Członkowie Zarządu Fundacji.
- Kwota zebranych środków finansowych wyniosła 6 933,76 zł – efektem zbiórki były tylko i wyłącznie środki finansowe zbierane do puszek kwestarskich.
- Koszty przeprowadzenia zbiórki publicznej wyniosły 681,82 zł – są to: koszty związane z wykupieniem polis NW dla wolontariuszy i opiekunów, koszty zakupu poczęstunku (wyżywienia) dla wolontariuszy oraz koszty zakupu ekologicznych opakowań (reklamówek) niezbędnych przy prowadzeniu tego typu zbiórki tzn. pomoc przy pakowaniu zakupów klientom marketu KAUFLAND.
- Zebrane środki po odliczeniu kosztów przeprowadzenia zbiórki publicznej tj. 6 251,94 zł zostały wykorzystane zgodnie z wydanym zezwoleniem: a) za kwotę 2 999,00 zł został zakupiony komputer (laptop) HP ENVY. Sprzęt ten został przekazany w nieodpłatne użytkowanie na podstawie umowy zawartej w dniu 7 stycznia 2013 roku osobie ze znacznym stopniem niepełnosprawności, poruszającej się na wózku inwalidzkim – uczącej się; b) za kwotę 2 940,00 zł zostały wykupione zabiegi rehabilitacyjne trzem niepełnosprawnym osobom zamieszkałym w Jaworznie; c) za kwotę 310,00 zł został zakupiony sprzęt ortopedyczny dla ciężko chorego dziecka zamieszkałego w Jaworznie.
- Inne koszty związane z przeprowadzeniem zbiórki publicznej tj. prowizje i opłaty bankowe, materiały biurowe, opłaty za telefony, promocja i reklama, koszty dojazdu itp. zostały pokryte ze środków własnych Fundacji, dzięki czemu nie obniżyły kwoty uzyskanej ze zbiórki.
- Sprawozdanie zostało sporządzone i zatwierdzone przez Członków Zarządu Fundacji w dniu 18.01.2013 roku.